In opdracht van Google werd een pitch uitgeschreven binnen de Jonge Honden voor klant Concertgebouw Amsterdam. Het doel was om met behulp van het zogenaamde Concert Compas, bezoeken aan Het Concertgebouw toegankelijker te maken.

Jonge Honden Timon Zijderlaan en Daphne Koenen maakten een serie van vier met L-A-D-A regisseuse Janneke de Jong. Tijdens het jaarlijkse reclame film festival in Cannes werd het vierluik van voornoemd team als winnaar gekozen.

 

 

Work Done
Grading, VFX / Compositing, VFX Supervision
Team
Director: Janneke de Jong
Creatives: Timon Zijderlaan en Daphne Koenen
Agency: Jonge Honden
Production: L-A-D-A
Producer: Koen Barnhard & Marit Groeneboom
DOP: Olaf van Gerwen
Grading & Online: Captcha!
Mixage: Evelien van der Molen
Editor: Gert Willem Visser
Compositing: Gregoire Verweijen
Colour grading: Barry Clarke on Resolve