Return to all work
Concertgebouw
In opdracht van Google werd een pitch uitgeschreven binnen de Jonge Honden voor klant Concertgebouw Amsterdam. Het doel was om met behulp van het zogenaamde Concert Compas, bezoeken aan Het Concertgebouw toegankelijker te maken.
Jonge Honden Timon Zijderlaan en Daphne Koenen maakten een serie van vier met L-A-D-A regisseuse Janneke de Jong. Tijdens het jaarlijkse reclame film festival in Cannes werd het vierluik van voornoemd team als winnaar gekozen.
Work done by Captcha
Grading, Compositing
Team
- Creative Agency Jonge Honden
- Client Concertgebouworkest
- Creatives Timon Zijderlaan, Daphne Koenen
- Prod. Company L-A-D-A
- Director Janneke de Jong
- Producers Koen Barnhard, Marit Groeneboom
- DOP Olaf van Gerwen
- Editor Gert-Willem Visser
- Sound Evelien van der Molen
- Compositing Gregoire Verweijen
- Grading Barry Clarke
- Post Production Producer Marcel Oudendijk